نارسایی کلیه با کراتینین 6.9 و 15 درصد عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین 6.9 و 15 درصد عملکرد کلیه به معنی چیزی است که بیمار؟ هنگامی که شما آن را کردم چه باید بکنم؟ و هر گونه درمان موثر می تواند به شما کمک کند برای دریافت رایگان از آن وجود دارد؟ این یک سری از سوالات را از بیمار است، اجازه بدهید ما را نگاه دارند با هم.

مردم نارسایی کلیه به عنوان قاتل خاموش در نظر گرفته و سعی کنید بهترین خود را به اجتناب از آن است، اما متاسفانه، برخی از مردم هنوز هم نمی تواند از آن فرار کنند. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه و کراتینین 6.9 و 15 درصد عملکرد کلیه که به معنی کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است و وجود دارد فقط باقی مانده 15 درصد از کلیه می تواند به طور معمول کار می کنند. در این مرحله، غیر ممکن است که توسط اگر شما می توانید درمان مناسب دریافت کنید، شما ممکن است یک فرصت برای به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری را دریافت معکوس شود. جدول زیر پنج مرحله از بیماری مزمن کلیه است، امید آن می تواند شما را در برخی از جنبه کمک کند.


از جدول فوق، شما می توانید که به نارسایی کلیه با کراتینین 6.9 و 15 درصد را ببینید


عملکرد کلیه در مرحله 4 از CKD است، اگر شما می توانید آن را به خوبی کنترل کنید، ممکن است آن را به پایان مرحله بیماری کلیوی است که به عنوان اورمی شناخته شده منجر شود. برخی از درمان های موثر برای درمان نارسایی کلیه در بیمارستان ما، مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی، داغ فشرده درمان وجود دارد. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آنها، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

نارسایی کلیه با کراتینین 6.9 و 15 درصد عملکرد کلیه





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، کراتینین 6 , 9،15٪ عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: